top Best Vibrators for Every Personality Type Good Adult Toys at adultfameclub kinds of vibrators cheap vibrater strap on videos vibrater bedroom toys bondage gear women toys toys for adults vibrators for women g spot vibrator
Sporttudomány

Sporttudomány

A különböző intervall-edzésmódszerek hatásai a kerékpáros időfutam menő képességre

CÉL: Az intervall edzés intenzitás változtatásának hatását vizsgáltuk 40 Km-es időfutam teljesítése alatt, 20 férfi állóképességi kerékpáros esetében, csúcs oxigén felvétel mellett, 4.8±0.61L·min‾¹.

METÓDUS: A kerékpárosok 25-kJ-os sprint tesztet teljesítettek, és egy Lépcső tesztet is, hogy meghatározzuk a csúcs aerob erőt (PP), és egy szimulált, 40 Km-es időfutamot a Kingcycle ergométeren. Ezután véletlenszerűen beosztottuk őket az őt intervall szekció egyikébe: 12·30 mp 175%-os PP-n, 12·60mp 100%-os PP-n 12·2 perc 90%-os PP-n, 8·4 perc 85%-os PP-n, és 4·8 perc 80%-os PP-n. A kerékpárosok 6 szekciót teljesítettek a 3 edzésen kívül, melyek a megszokott aerob alapozó edzések voltak. Ezután minden labor tesztet megismételtünk.

Regisztráljon a tovább olvasáshoz...

Profi országúti kerékpárosok teljesítményleadása többnapos versenyeken

A profi kerékpározás igényei különlegesek, a hűvös tavaszi versenyektől – a Flandriai kockaköveken -, a forró nyári hegyi szakaszokig a Pireneusokban, a Tour de France alatt. A versenyek alatt a kerékpárosok napi távja 1-300km-ig terjedhet, akár 21 napon keresztül, és évi 35.000 km-en át. Ezért az edzésnek annyira specifikusnak kell lennie, amennyire csak lehet, hogy megfeleljenek a versenyek állította kihívásoknak.

Napjainkig, a megkövetelt terhelést csak indirekt módon tudták kikövetkeztetni a pulzus alapján. Ez a metódus nem veszi figyelembe a pulzust érő hatásokat, mint például a „cardiovaskuláris elcsúszás” vagy a kerékpáron felvett pozíció.

Regisztráljon a tovább olvasáshoz...

A kerékpáros hatékonyság megbízhatósága

CÉL: Ennek a kutatásnak az volt a célja, hogy megállapítsuk a bruttó hatékonyság (GE), a delta hatékonyság (DE), és a gazdaságosság (EC) reprodukálhatóságát, lépcsőzetes kerékpáros ergométer teszt során, melyet 17 alanyon végeztünk el.

METÓDUS: Mindegyik alany teljesített három azonos tesztet, 80 rpm-es állandó pedálfordulattal egy elektromosan fékezett kerékpáros ergométeren. Az energia ráfordítást az oxigén felvétel (VO2) és a karbon dioxid termelés (VCO2) értékeiből becsültük meg.

EREDMÉNYEK: Az alanyok karakterisztikája: kor 24±6 év, test tömeg 74.6±6.9 kg, test zsír 13.9±2.2%, és a VO2max 61.9±2.4 mL·kg·perc volt. Az átlag GE, DE és EC a három teszt során 19.8±0.6%, 25.8±1.5% és 5.0±0.1kJ·L volt. A változatok együtthatója: GE 4.2(3.2-6.4)%, DE 6.7(5.0-10.0)%, és EC 3.3(2.4-4.9)%. A GE jelentősen alacsonyabb volt 95W-on és 130W-on összehasonlítva 165W, 200W, 235W, 270W, és 305W-al. A GE 165W-on alacsonyabb volt (P<0.05), mint 235W-on. Egy gyenge korreláció volt tapasztalható a VO2max és a DE vagy az EC között.

Regisztráljon a tovább olvasáshoz...

A bemelegítés hatása az időfutam menő képességre

Létezik egy széles körben elterjedt vélemény, mely szerint a bemelegítés hozzájárul a sportoló teljesítményének a javulásához. Ezt tettük próbára, amikor sportolók végeztek különféle bemelegítéseket, a legáltalánosabb aktív bemelegítéstől, amikor az intenzitás változik, a versenyterheléssel megegyező intenzitású bemelegítésig. Korábbi tanulmányok kimutatták, hogy számos fiziológiai változás megy végbe az aktív bemelegítés alatt, és ezek közül néhány képes növelni a teljesítményt, különösen nagy intenzitású erőkifejtés előtt. ide tartozik a pulzus emelkedése (1.26), a VO2 kinetika felgyorsulása a munkát végző izmok magasabb O2 ellátása miatt, az erőkifejtés kezdetén, vagy a laktát felhalmozódás csökkenése. 

Regisztráljon a tovább olvasáshoz...

Fiziológiai reakció profi országúti kerékpárosoknál: Hegyimenők kontra időfutam specialisták

Ennek a tanulmánynak a célja az volt, hogy feltárja a lehetséges különbségeket olyan profi kerékpárosok között, akik a legjobb teljesítményt hegyen (’hegyi menők’) vagy időfutam során (’időfutam specialisták’) mutatják. E célból, a professzionális, első osztályú hegyi menőknek (C; n = 8, kor 26 ± 1 év; magasság 176.0 ± 2.0 cm; test tömeg 63.6 ± 2.2 kg), és az időfutam specialistáknak (TT; n = 6; 27 ± 1 év; magasság 181.6 ± 1.7 cm; testtömeg 72.3 ± 2.3 kg) két laboratóriumi tesztet kellett végrehajtaniuk egy kerékpáros ergométeren: a) egy maximális edzés tesztet, b) és egy 20 perc időtartamú állandó terheléses tesztet a VO2max ~80 %-án.

Regisztráljon a tovább olvasáshoz...

Hirdetések

Bejelentkezés